Monday 20 February 2012

MOMAK MOJE BIVŠE DEVOJKE (ili POSTAĆU PISAC)

Objavio Perica S.Radović


Momak moje bivše devojke ima tetovaže po čitavom telu i voli svima da pokazuje kožu na glavi.


Momak moje bivše devojke ima pesnice teške kao nadgrobna ploča. Momak moje bivše devojke mrzi ceo svet.  Mrzi on i ostale imenice muškog roda.
 Momak moje bivše devojke najviše mrzi mene. On ne zna šta je to slobodan stih i, generalno gledano, ne razume se baš u književnost. Jesam li već pomenuo njegove pesnice, teške kao poklopac groba? 


Zbog  toga, sve što sam hteo da joj kažem umotaću u ljubavnu priču. 

12 comments:

  1. Momci sviiiiiiih mojih bivših devojaka, bar onih koje sam kasnije sretao, postajali su (i) njihovi supruzi. Doduše, nisam primetio da li su imali tetovaže; nisam se zagledao ni u njihove pesnice; nisam obraćao pažnju ni koliko imaju kose a koliko kože na glavi...
    Moje bivše devojke bile su i lepe i zgodne.
    Moje bivše devojke su i danas lepe.
    Moje bivše devojke danas možda glume da su srećne.
    Moje bivše devojke uglavnom nisu marile za poeziju i pravopis.
    Kad se malo bolje prisetim: mnogo sam im - brate - "umotavao u ljubavnu priču" onokad sam (po)nešto hteo "važno" da im kažem... Hmmm!

    Ipak ću ovo potpisati, da ne mislite da... Dragan Petrušić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Druže, što pre da otvoriš blog:) Postaje ti tesno u ovim poljima za komentare:)

      Delete
    2. ccc Da, nameravam da otvorim svoj blog! Samo da (još malo) naučim neke (nebitne) stvarčice koje se odnose na potpis iznad, a ne ispod, komentara. Vidiš da se još "mučim" oko - potpisa. Ostalo nije problem! Dotle, izgleda, biću "anonimni" D. P.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se izvinjavam zbog ovog bezobrazluka! Nadam se da ćemo uskoro steći uvid i u rasplet situacije:)

      Delete
  4. Bezobrazno?
    Old school, pa vi ste ovo "koža na glavi" shvatili kao metaforu, je l' da!? Baš ste džavolčić! Džavolčiću, đavolčiću!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni nije bilo najjasnije oko dela glave gde je "dominirala" koža: napred, na temenu ili posvuda. Metafore mi! A, tetovaže: bljak!
      Nešto mi se pričinjava da je baš taj "tatu" glavni junak neispričave... Hmm! No, strpljen spašen!
      Nego, još ne mogu da se setim: zašto meni - izvinjenje!
      Eh, "đavolak". Draga moja, da to (i) nagovestim: Imate u komentaru jednu slovnu grešku: nije korektorska, nije mala, nije baš... Bolje da je što pre pronađete sami, jer, možda će neko pomisliti da je, umesto Perice, komentarčić uređivao (baš) onaj "tetovirani"... ccc Pozz D. P.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šale radi, ponekad kažem: "Nisi ti, dušo, 'đavolak', nisi... Lažu te dušo!"
      Al' kada sam pogledao "Pericin brojčanik" (total pageviews), stvarno sam se "smrzao", da ne poveruješ: 2666. Heeej, kud baš "tri šestice"...
      Bežim ja na tviter, kod mojih "tri dvojčice"... Hmmm?! Ma, nisam sujeveran, ali... Puj, puj, puj...! D. P. Pozz

      Delete
  7. Lepe vam pesmice, drugari :)

    ReplyDelete